Vanaf half augustus krijgen de vezelrijke paardenvoeders van Hartog een nieuwe verpakking. Een verpakking die beter past bij de oorsprong van Hartog en waarbij het welzijn van paarden op de voorgrond staat.
De ruwvoerproducent uit Lambertschaag, Noord-Holland, keert terug naar de kern van zijn bestaan en heeft daarom voor een heel nieuw ontwerp gekozen om zo meer te voldoen aan de beleving van de consument.
De Hartog Family Farm beloofd kwaliteitsvolle ingrediënten, een lokale herkomst, expertise en biedt daarnaast een educatief platform voor consumenten. Dit platform biedt de consument meer informatie over de verschillende aspecten van paardenvoeding, maar ook over andere paard-gerelateerde onderwerpen.
“We willen onze aanpak veranderen en hierbij producten ontwikkelen die speciaal op maat worden gemaakt voor het moderne paard, maar ook voor de consument van nu. Onze Family Farm biedt een open kanaal aan om gesprekken met onze klanten te laten plaatsvinden.” – aldus Roel Boersma, commercieel manager van Hartog Paardenvoeders.
Met de “ruwvoer eerst” benadering willen ze starten met de gedachtegang van paardeneigenaren te veranderen en hoe ze denken over het voeren van hun paarden, in de overtuiging dat een gezond paard aan de binnenkant, dit ook laat zien aan de buitenkant.
Hartog kiest ervoor om jonge ruiters te voorzien van juiste informatie op het gebied van paardenvoeding en het belang van ruwvoer. Door de sponsoring van de KNHS-Hartog Trophy (een springcompetitie voor de jeugd) kunnen ze nauw samenwerken met deze groep om het welzijn van paarden naar een hoger niveau te tillen met de ruiters van de toekomst.
Je vindt hun nieuwe verpakkingen vanaf half augustus in de winkel, en als je geluk hebt, zie misschien je eigen paard op de voorkant van één van de zakken.